1 Jan 2012

Co.Me.He.Re 2012

Bermulalah sebuah kisah....

kepongg!!kepongg!!kedebabom!!
Eishhh..
kepongg!!kepongg!!kedebabom!!
Eish..bunyi ape yang memekak tu?? Tak lena aku tidor dibuatnya #bisikdalamhati.
Sambil gosok gosok mata yang still berat untuk bukak lagi tu, aku pon amik la fon aku ..nak usyar la jam sekarang pkul berapa sampai ada manusia yg belom tidor lagi ni.. emm, kul 12 am &.....
1 JAN 2012??
HA??!!da msuk 2012 ke??Awat aku tak perasan na?? #sambilketukketukkepala
(Fikir punya fikir punya fikir)
Hoo..patutlah..tak ade yang tersayang yang wishkan HAPPY NEW YEAR , tak ade yang nak countdown sama dengan aku.mmg la tak sedar..Hurmmm.. #ayatdahstartsedih
Lupakannn...
Now kerja aku just need to countdown hari pintu gate skulah yang akan terbukak luas pada 4hb ni #4harilagi
..BUT,sblum nak melangkahkan kaki masuk ,banyak benda yang kita as student kena prepare..#mcamnakpergiperangpulak

Antarenye:

Baju kurung
Beg skulah  
Pen            
Penselbox  

CHeCK!
Semua ada,tara tinggal..
mm Pelagi ehh??
Pelagipelagipelagi,
mmm...
eyheyh..terlupa..

Basikal aku <----CACAT
Coz,tayar depan besar..tayar belakang cm Fixie..#xmauakubawaknya!
hmm lagi 4ari,
Gerenti tak sempat betulkan..

takpelah,
SMS Bike kejap..

takketakketaktakketak #bunyiorgtaipmsj

To : Bike
Message :  Eytt,darl sorry buat mase ni ,sye xdapat pulihkan awk punya kecacacacatan #berapabnyak"CA"nya..TambahPlus lagi, awk kan dah ada kawan baru, awak tidor dengan 'dia' selama ni kan?? :( GRR~ merajok setahun dengan awk... 

#actually DIA tu spider,maklumlah lama tak digunakan

DE &..

ehetehettt!!
tunggu sat!!
pwrifffpwriff #bakarmercunjap 
Dengan ini,
ite nak mengucapkan 
kepada korang korang..
Moga tahun ni jadi tahun yang berkat kpd ite semua :)
BY,


Thanks for reading