16 Feb 2012

Gooseberrylovelorn

huhh..penat memerah otak untuk cari name header aku ni..Dari waktu @hudajmal swoh aku pikir kat Lab Bio smpai waktu hbis Bio pun aku xhbis lagy..Siap semua lagu Adele,Katy perry,Avril n blablabla lagi disebutnya,tapi xcanon jgk..Last2,dah tension sgt aku bukaklah kamus dwibahasa..
cari punya cari #smpai capital 'G' ,
aku ternampak lah perkataan 
GOOSEBERRY..
Whaz de meaning of datz word?
Hmm..Gooseberry ea,sedap ke tak sedap ea?? #bfikir sjuta kali
goose bunyi macam GHOST,berry pulak Buah Beri lahkan .
so, if GHOST+BERRy=hantu buah beri
Eish,xkan pemilik blog ni hantu pulak kan.. #merepek!
actually,Ghooseberry..ettttt!i mean gooseberry #kan dah silapghost punya psal lah ni
mmbwa makna sejenis buah beri yang berduri..
Ape kes aku nak cite kat hampa??Biaq mai laq #blog akuhh.. 
gooseberry ni konon nya,ulg tayang KONON nya ditafsirkan sebagai diri aku lah ,ye la kan sape lah nak kat aku ni..#ayad sadis
Okay,perkataan apa pulak aku nak sambung tok Gooseberry ni #cari&masih mencari
Akhirnya,aku terjumpalah perkataan LOVELORN..Love is Cinta,semua orang tahu kan..Kemain cinta kome #jellykejab.. Lorn pulak emm tah xtahu lah.. tapi pkataan Lovelorn 2 mmg dah siap cantum dah,xputus.. LOvelorn means patah hati/kekecewaan.. If digabungkan Gooseberrylovelorn=Fazeera Natasha C patah Hati .. So, inilah blog aku ,kisah aku,hal aku,n luahan aku.. Hopely korg akn faham kemende aku tulis kat blog ni #akuxpandaiberceritasebenarnya..

DATS 4 2 DAY

Peace no war ! :D <3
BY,

Thanks for reading